معرفی بهداد رضائی به عنوان سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق | جلسه انجمن مهندسی حریق

متن خبر

سخنگوی انجمن صنفی

بهداد رضائی ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران شد.

گزارش جلسه

گزارش جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران جلسه شماره یک مورخ ۹۸۰۹۱۱

با سلام خدمت همکاران گرامی
اولین جلسه هیئت مدیره دوره دوم انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران در تاریخ یازدهم آبان ماه سال ۱۳۹۸ برگزار گردید.در ابتدای جلسه اعضای محترم هیئت مدیره قبلی نسبت به بیان اقدامات انجام شده در سالهای گذشته پرداختند و تجارب پیشین خود را جهت پیشبرد اهداف انجمن برای اعضای جدید هیئت مدیره ارائه نمودند. در پایان نسبت به تقدیر و تشکر از عزیزانی که از هیئت مدیره انجمن‌صنفی جدا گردیدند، اقدام گردید.

کاندید های محترم سمت های مختلف انجمن صنفی

در قسمت دوم جلسه، کاندیدهای محترم سمت های ریاست، نائب رئیس، دبیر و خزانه دار هیئت مدیره ابتدا نسبت به اعلام اهداف و برنامه‌های خود در دوره جدید اقدام نمودند و بعد از رای گیری نتایج حاصله به شرح ذیل به حضورتان اعلام می گردد:

رئیس هیئت مدیره: جناب آقای مهندس مجتبی حاجتی

نایب رئیس هیئت مدیره: جناب آقای مهندس مهدی بستانچی

خزانه دار: جناب آقای مهندس سعید فرزام

دبیر: جناب آقای مهندس مجید کولیوند

همچنین با توجه به حضور جناب آقای مهندس پور صادقی در هیئت مدیره انجمن، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه ایشان در سمت کارمند انجمن، مقرر گردید فرد جدیدی جهت انجام امور اداری استخدام گردد.
جناب آقای مهندس رضا پورصادقی صادقی به عنوان مدیر اجرایی انتخاب گردید.
بهداد رضائی بعنوان سخنگو و مسئول روابط عمومی انجمن انتخاب گردید.

بهداد رضائی سخنگوی انجمن صنفی این گزارش را منتشر نموده است. امید است با انتصاب شایسته ایشان در این پست شاهد رشد روز افزون انجمن صنفی مهندسی حریق و همچنین رفع موانع موجود در پیش روی شرکت های فعال در این حوزه باشیم.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و آگاهی از محصولات آتش نشانی ، پروژه آتش نشانی ، دانلود آتش نشانی ، اخبار آتش نشانی و مقالات آتش نشانی مرتبط با حوزه ایمنی و آتش نشانی ، سایت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان را به دوستان خود معرفی فرمائید. همچنین جهت ارتباط با کارشناسان این شرکت از صفحه تماس با ما استفاده فرمائید.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

۱۲ دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up