حضور شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

تاریخچه نمایشگاه ایپاس

متن خبر

نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ از بیست و چهارم لغایت بیست و هفتم مهرماه ۱۳۹۶ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار گردید در این نمایشگاه جمع کثیری از کارشناسان و پرسنل شرکت‌های دولتی از جمله شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت مپنا، پتروشیمی‌های موجود در جنوب کشور، شرکت‌های مترو و نیروهای انتظامی و نظامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و…. حضور داشتند. در این نمایشگاه کارشناسان شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان نسبت به بیان توانمندی‌ها و سوابق کاری خود به مراجعه کنندگان اقدام نمودند. همچنین در جلسات متعدد برگزار شده مابین کارشناسان این شرکت و مراجعه کنندگان محترم نسبت به بررسی راه حل‌های نوین مهندسی حریق و ایمنی ساختمان و شهر پرداخته شد.

حضور شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

بیش از ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۹ کشور جهان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ حضور دارند. شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان نیز به عنوان ناظر، مجری و مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی در این نمایشگاه بین المللی حضور پیدا کرد.

( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی )

اهداف نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

از اهداف کلی برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رونمایی از جدید ترین تجهیزات و لوازم ایمنی، امنیتی و پلیسی
  • حمایت از تولید کنندگان داخلی
  • توسعه روش های نوین در زمینه ایمنی و امنیت
  • پیاده سازی روش های نوین ایمنی و امنیتی
  • حمیات از نخبگان و مخترعان فعال
  • برگزاری نشست های تخصصی ایمنی و امنیت

امید است با پیگیری کارشناسان این شرکت و همچنین ادامه گفتمان مهندسی نسبت به توسعه روش‌های نوین و پیاده‌سازی این روش‌ها در صنعت اقدام عاجل صورت پذیرد.

تجهیزات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

  • مخابرات و کامپیوتر
  • حمل و نقل
  • تسلیحات و مهمات
  • وسایل نور
  • تجهیزات آتش نشانی، امداد و نجات
  • تجهیزات ترافیک
  • و…

نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

۲ دیدگاه. پیغام بگذارید

  • بهمن کریمی
    ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۶

    با تشکر از سایت خوبتان

    پاسخ
    • بهداد رضائی
      ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ ۱۰:۱۷

      👩‍🚒🔥
      سلام بر شما همراه گرامی.
      از همراهی و بررسی دقیق شما سپاسگزاریم.
      جهت ثبت سفارش و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه و مشاوره رایگان 🥇 می‌توانید با شماره ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ و یا 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ تماس حاصل فرمائید.
      🧯💕

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up