دعوتنامه بازدید از غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

دعوتنامه نمایشگاه ایپاس 2017

متن خبر

متن دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

به نام خدا بدینوسیله از شما سرور گرامی دعوت بعمل می‌آید تا از غرفه‌های این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی که از ۲۴ الی ۲۷ مهرماه ۱۳۹۶ در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد، بازدید فرمائید. سازمان آتش نشانی تهران به عنوان متولی صنعت ایمنی در شهر تهران به عنوان حامی و همراه همیشگی و اصلی این نمایشگاه می باشد.

لذا بدینوسیله از کلیه سروران و همراهان گرامی فعال در حوزه تجهیزات آتش نشانی دعوت به عمل می آید با حضور خود در غرفه های نمایشگاهی این شرکت حضور یافته و با همراهی خود موجب دلگرمی مدیریت و پرسنل این شرکت گردند.

نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ چیست؟

این نمایشگاه از دیرباز مورد توجه علاقمندان فعال در صنعت ایمنی بالاخص تجهیزات اعلام حریق و اطفاء حریق بوده است بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولید کننده و وارد کننده تجهیزات ایمنی همواره در این نمایشگاه شرکت کرده و به نمایش توانمندی های فنی و علمی خود پرداختند.

شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان نیز با هدف نمایش محصولات اعلام حریق سنس و محصولات اطفا حریق دویار مبادرت به شرکت در این نمایشگاه تخصصی نموده است. این شرکت با دارا بودن دو غرفه مجزا با هدف ارائه توانمندی های فنی در حوزه ایمنی و آتش نشانی و همچنین ملاقات های حضوری با مشتریان وفادار خود اقدام به شرکت در این نمایشگاه نموده است.

مزایای دارندگان دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ توسط مدیر عامل این شرکت ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی )

جهت استفاده بازدیدکنندگان محترم که قصد حضور در این نمایشگاه را دارند در سایت این شرکت منتشر شده است تا همراهان گرامی از محل برگزاری این نمایشگاه و همچنین محل قرارگیری غرفه های این شرکت اطلاع حاصل نمایند. همچنین محل قرارگیری و غرفه های این شرکت بر روی نقشه های نمایشگاه که در زمان حضور بازی کنندگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت منتشر شده است.

امید است محصولات آتش نشانی و اطلاعات پیش بینی شده جهت ارائه در این نمایشگاه از دید همراهان و مراجعه کنندگان به غرفه این شرکت مفید واقع شده و این شرکت بتواند قدمی هرچند کوچک در جهت اعتلای صنعت ایمنی این کشور بردارد.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ | دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ | دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ | دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ | دعوتنامه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

۲ دیدگاه. پیغام بگذارید

  • بهمن کریمی
    ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ ۰۹:۵۵

    ممنون از دعوتنامه برای نمایشگاه امکان داره برای نمایشگاه های آتی چه مجازی و چه حقیقی برای علاقه مندان دعوتنامه ارسال بفرمایید؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up