بازدید مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران از غرفه این شرکت در نمایشگاه IPAS2017

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

غرفه نمایشگاه ایپاس 2017

متن خبر

بازدید مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران

بازدید مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران از غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ این شرکت در آخرین روز برگزاری نمایشگاه صورت پذیرفت. بهداد رضائی مدیر عامل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) در توضیحاتی نسبت به بیان توانمندی‌های و سوابق این شرکت خدمت جناب آقای شریف‌زاده اقدام نمودند.

مدیرعامل محترم سازمان آتش نشانی تهران ضمن بازدید از غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ این شرکت و اطلاع از توانمندی های این شرکت در زمینه ارائه محصولات اطفا حریق دویار با توانمندی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت نیز آشنا شدند.

 همچنین مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران با بیان دیدگاه‌های آن سازمان در رابطه با تجهیزات به کار برده شده در سیستم اطفاء حریق پروژه آتش نشانی نسبت به ارائه رهنمودهایی جهت پیگیری و ارائه راه حل در اختیار مدیر عامل این شرکت قرار دادند.

همچنین نمایندگان محترم برندهای خارجی مستقر در غرفه شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان از جمله محصولات اطفا حریق دویار ساخت کشور ترکیه و همچنین محصولات اعلام حریق DEF ساخت شرکت فرانسه نسبت به ارائه توضیحات مختصری در رابطه با محصولات خود پرداختند.

 در بازدید مدیر عامل محترم سازمان آتش نشانی تهران ، ایشان آرزوی توفیق روز افزون برای مدیریت و پرسنل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان از خداوند منان نمودند.

اهداف نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

از اهداف کلی برگزاری نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رونمایی از جدید ترین تجهیزات و لوازم ایمنی، امنیتی و پلیسی
  • حمایت از تولید کنندگان داخلی
  • توسعه روش های نوین در زمینه ایمنی و امنیت
  • پیاده سازی روش های نوین ایمنی و امنیتی
  • حمیات از نخبگان و مخترعان فعال
  • برگزاری نشست های تخصصی ایمنی و امنیت

تجهیزات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

  • مخابرات و کامپیوتر
  • حمل و نقل
  • تسلیحات و مهمات
  • وسایل نور
  • تجهیزات آتش نشانی، امداد و نجات
  • تجهیزات ترافیک
  • و…

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان به عنوان مشاور، مجری و ناظر مورد تایید سازمان آتش نشانی در زمینه مشاوره، طراحی، نظارت، اجرا، تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام و اطفا حریق فعالیت دارد. این شرکت با برخورداری از کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات در زمینه مهندسی حریق و ایمنی است. تمامی پروژه های این شرکت مطابق با آیین نامه ها، دستورالعمل ها و استاندارد های ملی و بین المللی انجام شده و به نیازها و خواسته های کارفرمایان در مورد این پروژه‌ها توجه ویژه شده است.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

کلمه کلیدی: غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ ✅ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ ✅ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ ✅ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ ✅ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و آگاهی از محصولات آتش نشانی ، پروژه آتش نشانی ، دانلود آتش نشانی ، اخبار آتش نشانی و مقالات آتش نشانی مرتبط با حوزه ایمنی و آتش نشانی ، سایت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان را به دوستان خود معرفی فرمائید. همچنین جهت ارتباط با کارشناسان این شرکت از صفحه تماس با ما استفاده فرمائید.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

۴ دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up