پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال 1399

متن خبر

پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹

پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ جناب آقای بهداد رضائی مدیر عامل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰:

بار دیگر نوروز و بهار امیدبخش و نشاط آفرین از راه می‌رسد. بهار «روز» نو شدن زمین است؛ با آمدنش سرما و سکون و بی‌برگی به پایان می‌رسد و فصل رویش دوباره آغاز می‌شود. جهان با نسیم لطف الهی جوان می‌شود و شمیم بیداری و حرکت عالم را فرا می‌گیرد.

این جشنواره زیبا و اعجاز گونه، هر سال تکرار می‌شود تا در دل و جان ما آدم‌ها، شور زندگی و امید به روزهای بهتر را زنده کند و از این رهگذر، ظرفیت‌های شگرفی که خدای بزرگ در وجود ما نهاده است، همچون گل و سبزه و درختان، شکوفا شود.

به مناسبت این رویداد دلپذیر، از فرصت استفاده می‌نمایم و مقدم بهار و عید نوروز را خدمت همه همراهان عزیز تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزو می‌نمایم که سال ۱۳۹۹ سالی پر خیر و برکت و سرشار از موفقیت و شادکامی برای همه همراهان عزیزمان باشد.

به استحضار می‌رساند به لطف خداوند بزرگ و در سایه تلاش و کوشش همه پرسنل، مهندسین و مدیران این شرکت، عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان به عنوان مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران در بسیاری از زمینه‌ها موفقیت آمیز بود.

این شرکت با عضویت در اتحادیه صنف فروشندگان و تولید کنندگان لوازم ایمنی کلاه و آتش نشانی و انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های ایمنی و مهندسی حریق و با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل، مهندسین و مدیران خود در بسیاری از پروژه‌های کشوری بالاخص پروژه‌های استان تهران در زمینه‌های ذیل فعالیت نموده است:

زمینه های فعالیت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان

امید است در سال پیش رو نیز با حمایت و همراهی شما همراهان، این شرکت به توفیق خدمت نائل آید.

پایان متن پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ | پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ | پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹ | پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن سال ۱۳۹۹

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up