تولید کننده جعبه آتش نشانی

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

تولید کننده جعبه آتش نشانی

توضیحات مقاله

ما در این مقاله قصد داریم ویزگی های تولید کننده جعبه آتش نشانی یا فایر باکس را که شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان یکی از آن ها است را مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه به سوال هایی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد درباره اینکه یک تولید کننده خوب و مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد، چه نکاتی را عایت کند و از چه ابزار و تجهیزات استفاده کند ، پاسخ خواهیم داد.

لزوم نصب جعبه های آتش نشانی

یکی از مهمترین ابزار هایی که در هنگام آتش سوزی درساختمان ها به کار میرود جعبه آتش نشانی است که در موقع بروز حوادث میتواند تا حد زیادی از آسیب های جانی و مالی پیشگیری کند و غبار و دود ایجاد شده را کنترل کند تا وقتی که مامورین آتش نشانی برسند و شروع به کار کنند ، اما لازم به ذکر است که مزایای استفاده از جعبه های آتش نشانی فقط همین نیست بلکه جعبه های اتش نشانی به مامور های اتش نشانی کمک میکند که در هنگام بروز حادثه آتش سوزی براس رساندن آب به طبقات بالاتر مشکلی ایجاد نشود.

بنابراین طبق مواردی که در بالا ذکر کرده ایم نصب و استفاده از جعبه های آتش نشانی برای همه ساختمان ها لازم است و باید این موضوع را در نظر داشت که طبق قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی استفاده از جعبه های آتش نشانی یک امری اجباری است و تا موقعی که جعبه های آتش نشانی را طبق استاندارد های موجود در ساختمان نصب نکنید پایان کار ساختمان خود را دریاقت نخاهید کرد. بنابراین اگر طبق قوانین آتش نشانی در ساختمان شما جعبه های اتش نشانی نصب شود ، سازمان آتش نشانی مامور خود را میفرستید که از سالم بودن جعبه های آتش نشانی و نحوه نصب صحیح و استاندارد ان مطمئن شود.

ویژگی تولید کننده جعبه آتش نشانی

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان یکی از تولید کننده های مجرب جعبه های آتش نشانی است که طبق استاندارد های جهانی شروع به تولید جعبه های آتش نشانی می‌کند.

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان تولید کننده جعبه آتش نشانی معتبر و استاندارد است و جعبه های آتش نشانی را تحت نظر بهترین مهندس های کنترل کیفیت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان است که با خیال راحت از کیفیت محصول خود اطمینانه خاطر داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های یک تولید کننده جعبه های آتش نشانی خوب برای ساختن جعبه های آتش نشانی این است که در تهیه مواد اولیه برای ساخت جعبه ها دقت کند که دارای بهترین کیفیت ، کارایی و بهترین جنس هستند.

دقت در اندازه و ابعاد جعبه آتش نشانی یکی دیگر از ویژگی های شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان است چرا که یک تولید کننده جعبه آتش نشانی خوب اندازه و ابعاد جعبه های آتش نشانی را به درستی و با دقت ، طبق استاندارد های جهانی درست میکند.

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان میداند که وزن جعبه های آتش نشانی نباید سبک و یا خیلی سنگین باشد و وزن آن باید طبق استاندارد ، به گونه ای باشد که تحمل وزن ابزاری که داخل آن هست را داشته باشد.

ویژگی دیگر تشرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان این است که جعبه های آتش نشانی را به درستی و طبق استاندارد نصب می‌کند.

ویژگی بعدی شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان این است که طول شلنگ استفاده شده درجعبه هایی که میسازد نباید از ۲۰ متر بیشتر باشد.

دیگر ویژگی شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان این است که در طی آزمایشات انجام شده اطمینان داشته باشد که همه ابزار استفاده شده در جعبه دارای مقاومت هیدرواستاتیک ۱۲ بار باشند.

روش ساخت جعبه آتش نشانی در تولیدی

ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که یک تولید کننده چگونه باید جعبه های آتش نشانی را تولید کند که ما بدانیم خوب ، معتبر و استاندارد است.

ما در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که مراحل ساخت جعبه های آتش نشانی در تولیدی شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان به چه صورت است:

مرحله اول کنترل کیفیت ورقه های است که برای ساختن جعبه ها استفاده میشود. یکی از بخش های مهم تولیدی بخش کنترل کیفیت است در این بخش باید کیفیت ورقه ها و مواد اولیه بررسی شود و مورد تایید قرار گیرد.

مرحله دوم برش زنی است در این مرحله ورقه ها را در ابعاد و اندازه های مورد نظر و استاندارد برش میزنیم و بعد برای اینکه در هنگام نصب جعبه مشکلی ایجاد نشود گوشه زنی را انجام میدهیم. این مرحله نیاز به دقت بیشتری دارد زیرا بر روی کیفیت پایانی کار تاثیر مهمی دارد.

مرحله سوم پانج زدن است در این مرحله ورودی آب ، هواکش ، محل کلید یدکی و محل قفل بر روی جعبه های آتش نشانی پانج میشود.

مرحله چهارم خم کاری است ، در این مرحله خم کاری انجام میشود که برای انجام آن باید بسیار دقت کرد.

مرحله پنجم جوشکاری است که نیاز به تخصص دارد و باید توسط افراد حرفه ای ، متخصص در این امر و همچنین با دستگاه های پشرفته انجام شود.

مرحله ششم رنگ کاری است ، بعضی از ورقه های استفاده شده در ساخت جعبه های آتش نشانی بسیار چرب و دارای گرد و غبار هستند از این رو یک شرکت تولیدی خوب از روش شست و شوی چند مرحله ای استفاده میکند که چربی و آلودگی آن به خوبی پاک شود زیرا وجود چربی ها باعث میشود در فرایند رنگ کاری رنگ ها به خوبی روی جعبه ها قرار نگیرند و در نتیجه کیفیت کار پایین میاید.

حال بعد از مرحله شست و شوی چند مرحله ای نوبت به مرحله رنگ کاری میرسد در این مرحله جعبه ها با رنگ کوره ای رنگ کاری میشوند چرا که یک تولید کننده خوب میداند رنگ کوره ای بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ است.

مرحله آخر مرحله نصب کردن لولا ، قفل و… بر روی جعبه ها میباشد. و در پایان یک تولیدی خوب باید بداند که جعبه آتش نشانی را به درستی و طبق استاندارد های موجود نصب کند که مشکلی ایجاد نشود و باید توجه داشته باشیم که فاصله آن از سطح زمین مناسب باشد تا در دسترس همه افراد باشد و نیز به گونه ای باشد که در دسترس کودکان نباشد.

درخصوص قیمت نیز قیمت هر کدام از نوع آن ها با هم تفاوت داشته و بین جعبه اتش نشانی ارزان و گران نیز تفاوت هایی دارد.

تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی

ویژگی های جعبه آتش نشانی

  • لوگو سازمان آتش نشانی تهران
    مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران
  • icon
    دوست دار محیط زیست

    فاقد مواد سمی و برگشت ناپذیر

  • مواد استاندارد

    از مواد مرغوب و با کیفیت در ساخت جعبه های آتش نشانی استفاده شده است.

  • ضوابط ملاک عمل سامانه اطفا حریق
    مطابق آخرین ضوابط سازمان آتش نشانی

    جهت مشاهده ضوابط ملاک عمل سامانه اطفا حریق منتشر شده از سوی سازمان آتش نشانی اینجا کلیک نمائید.

  • icon
    مشاوره رایگان

    کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان تلفنی قبل از ایجاد سفارش توسط مشتریان محترم می باشند.

  • icon
    تحویل فوری

    با دارا بودن مجموعه ای بزرگ از شبکه حمل و نقل آمادگی تحویل فوری در محل وجود دارد.

  • icon
    خدمات نصب

    امکان نصب سریع توسط تیم اجرائی این شرکت مهیا است.

مقالات مرتبط با جعبه آتش نشانی

همچنین شما می توانید مقالات مرتبط با جعبه آتش نشانی را در صفحات ذیل مشاهده فرمائید:

ویدیو های مرتبط با جعبه آتش نشانی

ویدئوهای مرتبط با اطفا حریق در صفحات ذیل درج شده است:

انواع جعبه آتش نشانی

قیمت جعبه آتش نشانی در انواع مختلف به شرح ذیل است:

تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی | تولید کننده جعبه آتش نشانی

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و آگاهی از محصولات آتش نشانی ، پروژه آتش نشانی ، دانلود آتش نشانی ، اخبار آتش نشانی و مقالات آتش نشانی مرتبط با حوزه ایمنی و آتش نشانی ، سایت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان را به دوستان خود معرفی فرمائید. همچنین جهت ارتباط با کارشناسان این شرکت از صفحه تماس با ما استفاده فرمائید.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up