لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تایید آتشنشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتشنشانی

توضیحات مقاله

پیمانکاران و کارفرمایان ساختمان برای تعیین شرکت مشاور آتش نشانی و خرید تجهیزات مورد نیاز برای ساختمان باید تنها از طریق لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی اقدام نمایند.

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی همان وندور لیست سازمان آتش نشانی است که در طی یک لیست از طریق سایت سازمان آتش نشانی جمع آوری شده و به عنوان شرکت های مورد تایید ، آن ها را به کارفرمایان و خریداران تجهیزات آتش نشانی معرفی می کنند.

این لیست شامل شرکت های مورد تایید آتش نشانی است که می توانید با مراجعه به سایت سازمان آتش نشانی نسبت به مشاهده آن اقدام کنید و همچنین حوزه فعالیت شرکت ها را نیز از طریق این لیست مشاهده نمایید، از این طریق می توانید در هر زمینه ای که نیاز دارید به آسانی شرکت موردنظر خود را پیدا کنید.

در لیست شرکتهای مورد تایید آتش نشانی آدرس و اسم شرکت ها در کنار شماره تماس آن ها ثبت گردیده است و تمامی این اطلاعات دارای اعتبار می باشد و می‌توانید از طریق آدرس و یا شماره تلفن برای برقراری ارتباط با هر کدام از آن ها اقدام نمایید.

در این مقاله قصد داریم لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی را مورد بررسی قرار دهیم تا شمارا در انتخاب بهترین مشاور آتش نشانی یاری نمائیم؛ پس با ما همراه باشید:

شرکت آتش نشانی

شرکت آتش نشانی به شرکت هایی اطلاق می شود که در زمینه سیستم های ایمنی و آتش نشانی از سطح آگاهی و اطلاعات به روزی برخوردار باشند و تجربه و سابقه وسیعی در خصوص اجرای مناسب و درست سیستم آتش نشانی داشته باشند.

شرکت مشاور آتش نشانی مورد قبول و تایید سازمان آتش نشانی می باشند و نام آن ها در لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود و اقدام به ارائه خدمات مشاور آتش نشانی می‌نمایند.

شرکت مشاور آتش نشانی

شرکت های مشاور آتش نشانی به شرکت هایی اطلاق می شود که در زمینه سیستم های ایمنی و آتش نشانی از سطح آگاهی و اطلاعات به روزی برخوردار باشند و تجربه و سابقه وسیعی در خصوص اجرای مناسب و درست سیستم آتش نشانی داشته باشند.

این شرکت ها مورد قبول و تایید سازمان آتش نشانی می باشند و نام آن ها در لیست شرکت های این سازمان اعلام می‌شود و اقدام به ارائه خدمات مشاور آتش نشانی می‌نمایند.

شرکت های مشاور آتش نشانی چگونه به وجود آمدند؟

امروزه با توجه به افزایش جمعیت در شهر ها و مراکز استان ها کنترل و پیگیری پروژه ها و همچنین نظارت و اجرای آن ها برای سازمان آتش نشانی کار سخت و دشواری است لذا این سازمان اقدام به ارائه مجوز به برخی شرکت های خصوصی و معرفی آن ها به نام شرکت های مجری ایمنی آتش نشانی به منظور انجام اموری مانند مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای سیستم های آتش نشانی و… نموده است.

فعالیت این شرکت ها زیر نظر سازمان آتش نشانی و شهرداری است. لازم به ذکر است که این شرکت ها بعد از اتمام هر پروژه گزارشی مبنی بر موارد ایمنی که می بایست ساختمان انجام دهد را به سازمان آتش نشانی گزارش داده و از این طریق تاییدیه سازمان آتش نشانی برای ساختمان را دریافت می نمایند.

شرکت مشاور آتش نشانی بایستی میزان اطلاعات و آگاهی خود را در خصوص سیستم های آتش نشانی اعلام و اطفا حریق به روز کرده و مدام در حال افزایش آن باشند، این شرکت ها مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشند و این سازمان نام آن ها را در لیست شرکت های مورد تایید خود اعلام می نماید.

وظایف شرکت مشاور آتش نشانی

یکی از مهم ترین وظایف این شرکت ها ارائه خدمات فنی و مهندسی به منظور افزایش هر چه بیشتر ایمنی در ساخت و ساز به کارفرمایان انواع پروزه های تجاری ، صنعتی و مسکونی می باشد.

بهره مندی از مشاوره آتش نشانی صحیح در زمینه اجرا و نصب درست و مناسب سیستم های آتش نشانی ساختمان و همچنین مشاوره در زمینه استفاده از تجهیزات استاندارد که مورد قبول و تایید سازمان آتش نشانی باشد موجب دریافت تأییدیه آتش نشانی می گردد.

منظور از اخذ تاییدیه آتش نشانی رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل های ایمنی سازمان آتش نشانی است که کارفرما و یا نمایند قانونی وی با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی برای دریافت دستورالعمل های صادره از جانب این سازمان اقدام کرده

و از طریق مشاوره با شرکت های مشاور آتش نشانی از فرآیند و طریقه اجرای این دستورالعمل ها اطلاع پیدا می کند تا بتوانند به طرز صحیحی ضوابط آتش نشانی را در پروژه خود اجرا کنند.

استفاده از مشاوره شرکت های آتش نشانی در ساختمان سازی امری لازم و واجب می باشد، زیرا استفاده از مشاوره در این زمینه موجب می شود که از بروز هر گونه خسارت مالی و زمانی جلوگیری شود.

با توجه به مطالب ذکر شده وظایف شرکت های آتش نشانی شامل موارد ذیل می شود:

  1. مشاوره ، نظارت و پیگیری و اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی
  2. طراحی سیستم های اعلام اطفا حریق ساختمانی و صنعتی
  3. اجرای سیستم های اعلام اطفا حریق ساختمانی و صنعتی
  4. طراحی سیستم های اطفا حریق آب و فوم و اعلام حریق F&G
  5. طراحی و اجرای سیستم های اطفا حریق گازی
  6. فرم آنلاین درخواست مشاوره آتش نشانی

برای این که شرکت های مشاور آتش نشانی را بیشتر بشناسید به بررسی تک تک موارد ذکر شده فوق می پردازیم:

  • نظارت و پیگیری و اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی

یکی از عمده ترین مشکلاتی که کارفرمایان برای ساختمان در حال اجرا با آن روبرو هستند نصب سیستم اعلام و اطفا حریق است، حتی درک قوانین و مقررات پیچیده سازمان آتش نشانی و همچنین تشکیل پرونده و پیگیری روند اداری و رفع نواقصی که ممکن است در پرنده وجود داشته باشد نیز همیشه برای این دسته از کارفرمایان سخت بوده و حتی به دغدغه نیز تبدیل شده است.

کارفرکایان از این موضوع که ممکن است سیستم آتش نشانی به درستی نصب و اجرا نشده باشد نیز شک و تردید دارند زیرا در صورت عدم تایید توسط سازمان آتش نشانی نه تنها از صدور پایانکار جلوگیری می کند بلکه متحمل هزینه زیادی نیز می شوند،

از این رو برای جلوگیری از بروز تمامی این مشکلات می توانید به شرکت های مشاور آتش نشانی مراجعه کرده و انجام کلیه امور فوق الذکر را به آن ها بسپارید.

  • طراحی سیستم های اعلام اطفاء حریق ساختمانی و صنعتی

یکی از مهم ترین بخش های طراحی یک ساختمان که از حساسیت ویژه ای نیز برخوردار است قسمت سیستم های اعلام و اطفا حریق است. دلیل اهمیت این قسمت این است که اگر چنانچه در طراحی هر گونه اشتباهی صورت پذیرد امکان خطر جانی و مالی را در پی دارد و ساختمان و یا واحد صنعتی در زمان اتمام کار برای دریافت پایانکار با مشکل روبرو می شوند

که این امر نیز خسارت های زیادی را در پی دارد. در اینجا می توان به اهمیت شرکت های مشاور آتش نشانی پی برد زیرا که این شرکت ها با نظارت بر طراحی سیستم های آتش نشانی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کنند.

  • اجرای سیستم های اعلام اطفا حریق ساختمانی و صنعتی

شرکت های مشاور آتش نشانی به منظور ارائه خدمات صحیح و مناسب به مشتریان خود به اجرای کامل سیستم های اطفا حریق در ساختمان ها و واحدهای صنعتی می پردازد.

شرکت های مشاور آتش نشانی از کارشناسان و اکیپ های حرفه ای و با مهارت بالا به منظور ارائه خدماتی با کیفیت در زمان اجرای تاسیسات اعلام حریق و اطفای حریق می پردازند که این خدمات براساس آخرین دستورالعمل ها و ضوابط بین المللی سازمان آتش نشانی می باشند که موجب شده است توجه کارفرمایان و مشتریان متوجه این شرکت ها شود.

  • طراحی سیستم های اطفا حریق آب و فوم و اعلام حریق F&G

طراحی سیستم اطفا حریق با آب زمانی می تواند اهمیت خود را نشان دهد که در موقعی که حریق اتفاق می افتد موادی آتش گرفته باشند که تنها از طریق این سیستم قابل کنترل و خاموش شدن باشند، طراحی سیستم های اطفا حریق با آب در چنین مواردی از پیشروی آتش جلوگیری می کند.

طراحی سیستم آب و فوم برای آتش سوزی براثر موادی مانند نفت و سایر مایعات قابل اشتعال لازم و ضروری می باشد، شرکت های مشاور آتش نشانی طراحی و پیاده سازی چنین سیستمی را از قبل پیش بینی می کنند و آن را یکی از ضروری ترین سیستم های اطفا حریق برای ساختمان به کارفرما معرفی می کنند.

  • طراحی و اجرای سیستم های اطفاء حریق گازی

برخی مراکز که از تجهیزات و کاربری های گران قیمت در آن استفاده می شود مانند اتاق های سرور ، مخازن آثار هنری و… از سیستم‌های اطفا حریق گاز استفاده می کنند، هدف شرکت های مشاور آتش نشانی از این کار آسیب و صدمه کمتر به این تجهیزات در زمان آتش سوزی و اقدام برای اطفا حریق است.

ابلاغیه سازمان آتش نشانی تهران

به منظور ارتقای سطح کیفیت محصولات ایمنی مورد استفاده در ساختمان ها و در راستای حمایت از تولیدات ملی استاندارد، به اطلاع شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی می رساند

از این پس تمامی پروژه هایی که اولین دستورالعمل ایمنی آنها بعد از تاریخ ۹۸/۱۰/۰۱ صادر شده باشد، ملزم به استفاده از «کپسول آتش نشانی» و «قرقره شیلنگ و جعبه آتش نشانی» دارای پروانه استاندارد ملی ایران که در فهرست محصولات اطفا حریق مورد تایید سازمان درج شده اند، می باشند.

لذا شرکت ها موظف اند برای این محصولات نیز گواهینامه اصالت کالا آتش نشانی ارائه نمایند. مجدداً تاکید می گردد، نوع خاموش کننده باید بر اساس ضوابط اطفای حریق مندرج در سایت سازمان انتخاب شده و در تمامی تصرفات خاموش کننده نوع A (یا به صورت جداگانه یا به صورت ABC) وجود داشته باشد.

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی تهران

در لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران بخش هایی قرار دارد که بهتر است قبل از این که با هر کدام از شرکت ها تماس بگیرید آن ها را نیز مورد بررسی قرار دهید

به عنوان مثال یکی از این بخش ها امکان دسترسی این شرکت ها به کارت الکترونیکی است و اگر هر کدام از این شرکت ها از این قابلیت برخوردار باشند ، قادرند با استفاده از کارتابل خود مدارک و اسناد را برای سازمان آتش نشانی ارسال نمایند که این امر موجب صرفه جویی در زمان می شود که برای کارفرمایان ساختمان می تواند مزیتی مهم به شمار آید،

همچنین در این لیست بخش دیگری نیز وجود دارد که لازم است مورد توجه قرار گیرد و آن لیست شرکت های دارای اخطار است، شرکت هایی که به دلیل کم کاری و یا عدم رعایت استانداردها از سوی سازمان آتش نشانی اخطار خورده باشند علامت گذاری شده و کاملاً مشخص می باشند.

این اخطارهای در طی یک تاریخ و زمان مشخص به ثبت می رسد و هر کدام از شرکت ها به هر تعداد اخطاری که دریافت کرده باشد در جلوی نام آن اخطارها ذکر و قابل مشاهده می باشد.

از آنجا که ممکن است این شرکت به دلیل این اخطارها نتوانند مشتری جذب کنند لذا شرکت هایی که در این لیست وجود دارند سعی دارند تا دستورالعمل ها را براساس استانداردها بادقت بیشتری انجام دهند.

کاربرد لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

این لیست شامل شرکت هایی می شود که از سوی سازمان آتش نشانی تایید شده و قادرند در زمینه ایمنی و آتش نشانی ، مشاوره و خدمات خود را به کارفرمایان و مالکین ساختمان ها ارائه دهند که آن ها را با نام وندور لیست نیز می شناسند.

برای دریافت این لیست می بایست به سایت سازمان آتش نشانی مراجعه نمائید که بر اساس آن نام و آدرس شرکت های تایید شده قرار گرفته اند.

وظیفه اصلی شرکت هایی که در این لیست قرار گرفته اند برقراری ارتباط میان کارفرما و سازمان آتش نشانی است و مشاوره های لازم را در خصوص رعایت نکات ایمنی براساس دستورالعمل ها و قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی به کارفرمایان ارائه می‌دهند.

سازمان آتش نشانی این صلاحیت را به شرکت ها داده است که با کارفرمایان ساختمان ها وارد قرارداد شده که براساس آن به مشاوره ، تجهیز و نصب سیستم های ایمنی می توانند اقدام نمایند.

این شرکت ها موظفند که در ابتدای شروع پروژه تا اتمام آن بر فعالیت و نحوه کار کارفرمایان به منظور رعایت قوانین و استانداردهای ایمنی نظارت داشته باشند و بعنوان مشاور آتش نشانی وظایف خود را به بهترین حالت انجام دهند.

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی هر ساله براساس استانداردهای خاصی مورد بررسی مجدد قرار می گیرند و ممکن است تعداد شرکت های موجود در این لیست کم و یا زیاد شوند.

هر گونه تغییری که در این لیست صورت پذیرد توسط سازمان آتش نشانی اعلام شده و کارفرمایان می توانند این تغییرات را مشاهده نمایند.

تعیین صلاحیت شرکت های آتش نشانی

  • تکمیل فایل ۱۱ برگی به اسم فهرست شرکتهای فعال تعیین صلاحیت شده ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی و قرار گیری چک لیست مدارک در پوشه ضمیمه
  • اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل معرفی شده و مدارک شناسایی آن ها باید ارائه گردد (حداقل مدرک تحصیلی برای اعضای شرکت کاردانی رشته فنی و مهندسی است)
  • معرفی دقیق اعضای کادر فنی و ارائه مدارک شناسایی آن ها (شامل مهندس عمران- مهندس برق- مهندس مکانیک)

خدمات شرکت های مورد تایید آتش نشانی

شرکت هایی که در این لیست قرار دارند قادرند خدمات مختلفی را در خصوص ایمنی ساختمان ها ارائه دهند که این خدمات برمبنای نوع شرکت ها شامل یک الی چند مورد می باشد که این موراد به قرار ذیل است:

  • عقد قرارداد و ارائه مشاوره در خصوص انجام اقدامات ایمنی در ساختمان و همچنین نظارت بر نحوه اجرای ایمنی در ساختمان ها
  • عقد قرارداد در زمینه بررسی رعایت دستورالعمل های مربوط به موارد ایمنی در معماری و نظارت بر این موارد
  • عقد قرارداد در زمینه مقاوم سازی سازه های فلزی در برابر آتش سوزی و نظارت بر آن ها در پروژه های ساختمانی
  • عقد قرارداد در زمینه اجرای سیستم های اعلام حریق و نظارت بر آن ها در پروژه های ساختمانی
  • عقد قرارداد در زمینه انجام پروژه های سیستم اطفا حریق و نظارت بر روند اجرای صحیح آن ها در ساختمان ها
  • عقد قرارداد در زمینه نصب و اجرای سیستم های تهویه و اگزاست فن و نظارت بر آن ها در پروژه های ساختمانی

این شرکت ها می بایست از تجهیزات و لوازمی که مورد تایید سازمان آتش نشانی است در پروژه ها استفاده نمایند.

از آنجا که امروزه تجهیزاتی با انواع برندها و کیفیت های مختلف وارد ایران می شوند، قبل از این که از این تجهیزات استفاده کنید لازم است که ابتدا به تایید سازمان آتش نشانی رسیده باشد.

سازمان آتش نشانی این تجهیزات را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و آن ها را براساس ملاک ها و استانداردهای ملی و بین المللی می سنجد.

از این رو تجهیزاتی که مورد تایید این سازمان قرار گرفته باشد در لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی و در بخش تجهیزات و شرکت های نماینده فروش آن ها قرار گرفته تا از این طریق شرکت های مجری بتوانند به این تجهیزات دسترسی داشته و آن ها را در پروژه های ساختمانی نصب و استفاده کنند.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مشاور آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مشاور آتش نشانی

توپ اطفا حریق

یکی از دستگاه های طراحی شده برای مقابله با آتش، توپ اطفا حریق هست. این شیوه اطفا حریق سال های بسیار دور مورد استفاده قرار می گرفته که کم کم با آمدن شیوه های جدید اطفاء از دور خارج شده است، اما اخیراً توپ اطفا حریق دوباره و این بار با طراحی های جدید در سراسر آمریکای شمالی محبوب خاص و عام شده اند. توپ اطفا حریق با کیفیت بالایی ارائه شده اند و در طراحی جدید آن ها مزایای زیادی وجود دارد. توپ اطفا حریق های مختلف نقش مهمی را در سیستم های ایمنی ساختمان های مسکونی و تجاری ایفا می کنند.

قرارداد آتش نشانی

همچنین شما می‌توانید به انواع قراردادهای موجود و قیمت آن ها دسترسی داشته باشید.

قرارداد مشاوره آتش نشانی

از مهم ترین ملزومات یک ساختمان برای نشان دادن هویت آن صدور شناسنامه است، اما لازم است که بدانید علاوه بر شناسنامه ساختمان تاییدیه اتش نشانی نیز برای ساختمان ها لازم و ضروری می باشد.

دریافت این تاییدیه به معنای رعایت نکات ایمنی و قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی در زمان ساخت و ساز است حال این سوال پیش می آید که برای دریافت این تاییدیه چه کاری باید انجام داد.

منظور از اخذ تاییدیه آتش نشانی رعایت ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی سازمان آتش نشانی است که می بایست کارفرما در زمان ساخت و ساز براساس این دستورالعمل ها عمل کند و ملزم به رعایت نکات لازم پیرو این قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی می باشد.

برای دریافت نمونه قرارداد مشاوره آتش نشانی روی عکس روربه رو کلیک نمایید.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تایید آتشنشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتشنشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی

قیمت مشاوره آتش نشانی

قیمت مشاوره آتش نشانی در فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، بعنوان مشاور آتش نشانی در این برگه ارائه شده است.

این لیست قیمت خدمات در فروردین ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده از جمله مشاوره آتش نشانی توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران ارائه شده است.

یکی از مهم ترین اهداف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ، بالا بردن آگاهی و دانش مردم جامعه در مورد ایمنی و نصب و اجرای صحیح سیستم های ایمنی در ساختمان ها است، از این رو این سازمان تمام تلاش خود در این زمینه به کار برده است تا با به کار گیری افرادی که در این زمینه از دانش- آگاهی و مهارت کافی برخوردارند به عنوان مشاوره ایمنی اتشنشانی استفاده کند.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

برای دست یابی به پیشگیری ایجاد حریق و در صورت ایجاد آن برای جلوگیری از پیشرفت و ادامه سوختن، اجرای انواع مختلف سیستم اعلام و اطفای حریق مانند تعمیر کپسول آتش نشانی در ساختمان های مختلف ضروریست، ولی مهم تر از آن آماده بودن این سیستم ها در زمان حریق و انجام وظایف محوله ی آنها در بزنگاه خطر می باشد.

بنابراین پس از اجرای صحیح این سیستم ها نگهداری و تعمیرات دوره ای آنها، رسیدگی دوره ای به تجهیزات فاسد شدنی و آماده به کار بودن آنها از اهمیت بالای برخوردار می باشد.

برای دستبابی به قرارداد تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق و دانلود قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی به لیست شرکت های تعمیر و نگهداری تاسیسات و همچنین دستیابی ب به لینک روبه رو مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت مشاور آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | شرکت مشاور آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مشاور آتش نشانی

قیمت تعمیر و نگهداری آتش نشانی

قیمت تعمیر و نگهداری آتش نشانی دو ساله در فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، بعنوان مشاور آتش نشانی در این برگه ارائه شده است.

این لیست نرخ خدمات تعمیر و نگهداری دو ساله در فروردین ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده از جمله خدمات تعمیر و نگهداری دو ساله توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق سازمان آتش نشانی تهران ارائه شده است.

پروژه‌های آتش نشانی

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مشاور آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | شرکت مشاور آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مشاور آتش نشانی

وندور لیست تجهیزات آتش نشانی

وندور لیست اطفا حریق

وندور لیست اطفا حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

وندور لیست اطفا حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران و همچنین لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت ارائه می‌گردد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

وندور لیست اعلام حریق

وندور لیست اعلام حریق یا همان لیست اسامی شرکت های اعلام حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اطفا حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران و همچنین لیست تجهیزات اطفا حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت ارائه می‌گردد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

وندور لیست تهویه و کنترل دود

وندور لیست تهویه و کنترل دود توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست تجهیزات سیستم های تهویه و کنترل دود و همچنین لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت ارائه می‌گردد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تایید آتشنشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتشنشانی |

شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی

وندور لیست درب ضد حریق

وندور لیست درب ضد حریق ، توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست درب ضد حریق و همچنین لیست شرکت های درب ضد حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت قابل خریداری می‌باشد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

وندور لیست شیر حساس به زلزله

وندور لیست شیر حساس به زلزله ، توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست شیر حساس به زلزله و همچنین لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت قابل خریداری می‌باشد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

وندور لیست پوشش ضد حریق

وندور لیست پوشش ضد حریق یا همان لیست شرکت های پوشش ضد حریق مورد تایید آتش نشانی ، توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست شیر حساس به زلزله و همچنین لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت قابل خریداری می‌باشد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

وندور لیست کابل ضد حریق

وندور لیست کابل ضد حریق ، توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات اعلام حریق در لینک روبرو منتشر شده است.

فهرست کابل های مقاوم در برابر حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران و همچنین لیست تجهیزات اعلام حریق مورد تایید آتش نشانی ، از وندور لیست های موجود در سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بارگزاری شده است.

شایان ذکر است کلیه محصولات اعلام حریق و اطفا حریق موجود در وندور لیست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، در این شرکت قابل خریداری می‌باشد.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر فهرست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از قسمت دانلودها » سازمان آتش نشانی » وندور لیست اقدام نمائید.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تایید آتشنشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتشنشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی برای انواع کپسول ( شارژ کپسول آتش نشانی پودری و شارژ کپسول آتش نشانی CO2 و قیمت شارژ کپسول آتش نشانی CO2 ) در اوزان مختلف در لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی درج شد است.

شارژ کپسول آتش نشانی در غرب تهران در کارگاه شارژ کپسول آتش نشانی این شرکت زیر نظر اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی تهران در حال انجام است.

هزینه شارژ کپسول آتش نشانی به زمان شارژ کپسول آتش نشانی و نحوه شارژ کپسول آتش نشانی بستگی دارد.

بعد از اتمام شارژ کپسول و در زمان تحول آن به مشتریان گرامی ، کارت شارژ کپسول آتش نشانی توسط این شرکت بر روی کپسول آتش نشانی نصب خواهد شد. هزینه کلیه خدمات در هزینه شارژ کپسول آتش نشانی اعلامی این شرکت به مشتریان گرامی لحاظ شده است.

چرا باید آبادگستر تاسیسات ایرانیان را برای دریافت خدمات ایمنی و آتش نشانی خود انتخاب کنید…؟!

  • icon
    مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران

    معماری اعلام حریق 🧯 اطفا حریق 🧯 سیستم‌‌‌‌‌‌‌‌های تهویه و اگزاست فن 🧯 مقاوم‌سازی سازه های فلزی در برابر حریق

  • icon
    عضو انجمن

    انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

  • icon
    عضو اتحادیه

    اتحادیه صنف لوازم ایمنی، آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

کلمات کلیدی: لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تایید آتشنشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتش نشانی | لیست شرکت های مورد تائید آتشنشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی | شرکت های مورد تایید آتش نشانی

۱ دیدگاه. پیغام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up