صادرات محصولات اعلام حریق سنس به کشور ترکیه

نگارنده:

Share
(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

صادرات محصولات اعلام حریق سنس

توضیحات مقاله

صادرات محصولات اعلام حریق

صادرات محصولات اعلام حریق به کشور ترکیه صورت گرفته است. نماینده فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات اعلام حریق SENS در کشور ترکیه شرکت AVP واقع در شهر استانبول می‌باشد که به صورت انحصاری بر روی فروش محصولات SENS به تمام نقاط کشور ترکیه فعالیت می‌نماید و تاکنون پروژه‌های بسیار زیادی با برند SENS در این کشور به انجام رسانده است.
در تصاویر نمونه پروژه‌های انجام شده را مشاهده می‌فرمائید.

سنس نام تجاری ثبت شده شرکت فن آوری سانا پژوهش گستر می باشد که محصولات خود را با این نام به بازار عرضه می نماید. این شرکت از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع سیستمها و تجهیزات الکترونیک اعلان حریق و ایمنی آغاز نموده است.

هم اکنون کارخانه مرکزی و آزمایشگاه اصلی شرکت در محلی به وسعت ۶۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایرداک شهر تبریز در حال فعالیت می باشد. تاکنون محصولات سنس به ۳۱ استان ایران و برخی کشورهای همسایه مانند ترکیه ، عراق ، ارمنستان و آذربایجان عرضه شده و هم اکنون نیز در حال راه یابی به بازارهای جدید در مناطق مختلف جهان می باشد.

تجهیزات اعلام حریق سنس در کشور ایران و در شهر تبریز تولید می شوند. کارخانه شرکت فناوری سانا پژوهش گستر در زمین بالابر ۵ هزار متر مربع در حال بهره برداری است.

محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد CE اروپا و همچنین دارای استاندارد DEDAL می باشند.

شرکت فناوری سانا پژوهش گستر با تکیه بر توانمندی پرسنل خود و با تکیه بر و اهداف بلند مدت مدیران آن مجموعه مبنی بر ایجاد اشتغال زایی و ارزش افزوده نسبت به بازاریابی در کشورهای همسایه اقدام نموده است. با بررسی استاندارد ها و همچنین اسناد و مدارک مورد نیاز جهت اخذ تاییدیه و استانداردهای مورد نیاز کشورهای همسایه واحد تحقیق و توسعه شرکت در حال انجام برنامه‌ریزی به منظور صادرات محصولات اعلام حریق به سایر کشورها نیز می باشد.

مهمترین مشتریان اعلام حریق سنس

مهمترین مشتریان ما که در پروژه‌های آن‌ها به توفیق خدمت نائل آمدیم به شرح ذیل می‌باشند:

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و آگاهی از محصولات آتش نشانی ، پروژه آتش نشانی ، دانلود آتش نشانی ، اخبار آتش نشانی و مقالات آتش نشانی مرتبط با حوزه ایمنی و آتش نشانی ، سایت شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان را به دوستان خود معرفی فرمائید. همچنین جهت ارتباط با کارشناسان این شرکت از صفحه تماس با ما استفاده فرمائید.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up