انتخاب مجدد دکتر بهداد رضائی به عنوان دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

نگارنده:

(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

سخنگوی انجمن صنفی ایمنی

متن خبر

سخنگوی انجمن صنفی

بهداد رضائی ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) در دوره دوم مجمع عمومی سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران شد.

سخنگوی انجمن صنفی برای کلیه اعضای انجمن، دارای اهمیت ویژه‌ای است. این شخصیت، به عنوان نماینده اعضای انجمن و همچنین برای جلب توجه نهادهای موثر و مسئولان رسمی، مسئولیت بالایی بر عهده دارد.

سخنگوی انجمن صنفی، به عنوان وکیلی از حقوق اعضای انجمن دفاع می کند. وظیفه او پاسخگوی نیازهای اعضا و حل مشکلات آنها می باشد. این شخص، به عنوان بنیانگذار و پایه ای برای ارتباط موفق میان اعضای انجمن و نهادهای دیگر در اجتماع است.

همچنین، برای جلب توجه و حفظ نام انجمن در بین دیگر صنف ها و اعضای جامعه، باید با دقت و فعالیت بیشتری در رسانه های اجتماعی و برای رویدادها و کنفرانس های برگزار شده تبلیغات انجمن را انجام دهد.

سخنگوی انجمن صنفی باید چشم اندازی قابل دستیابی برای اعضای این انجمن ارائه دهد و همچنین مسئولیت برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های رایگان برای اعضای انجمن را دارد. با برگزاری این دوره ها و کارگاه ها، اعضا علاوه بر بهبود مهارت های خود، همدیگر را بهتر می شناسند و همبستگی بیشتری در انجمن برقرار می کنند.

دبیر انجمن صنفی

اختیارات دبیر را هیأت مدیره تعیین می کند. اهم وظایف دبیر به شرح زیر می باشند:

  1. استخدام یا به کار گماردن کارکنان انجمن و در صورت لزوم انعقاد قرارداد با مشاور و کارشناس پس از تصویب هیأت مدیره 
  2. انجام مکاتبات و نامه های اداری انجمن و نظارت بر حسن اجرای مقررات داخلی انجمن 
  3. اجرای مصوبات و تصمیمات هیأت مدیره و مجمع عمومی و انجام امور جاری و اداری انجمن 
  4. تهیه و تنظیم گواهی عضویت متفقاً با امضاء خود و رئیس هیأت مدیره و مهر رسمی انجمن 
  5. دبیر انجمن موظف است کلیه مصارف، هزینه ها وحقوق کارکنان انجمن را طبق بودجه مصوب و از محل منابع مالی انجمن، پرداخت نماید.
  6. تهیه و تدوین برنامه های (کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت) “ انجمن” و ارائه آن به هیأت مدیره جهت بررسی و تصویب.
  7. تهیه ساختار سازمانی مناسب برای انجام امور برنامه ریزی و اجرایی “ انجمن” و ارائه آن به هیأت مدیره جهت بررسی و تصویب
  8. تعیین کارگروه های تخصصی در راستای پیشبرد اهداف قانونی “ انجمن”
  9. انتخاب دبیران کمیسیون های تخصصی و تهیه و تدوین شرح وظایف آنها و پیشنهاد به هیأت مدیره جهت بررسی و تصویب
  10. ارائه گزارش عملکرد “ انجمن” به هیأت مدیره
  11. ارائه گزارش های سالانه عملکرد و مالی هیأت مدیره که به تأیید بازرس رسیده است به اعضای انجمن

همچنین، سخنگوی انجمن صنفی باید خودسرانه نباشد و همیشه با اتخاذ تصمیماتی که برای اعضای انجمن مفید واقع می شود، بی منطق و ناعقلانه عمل نکند. او در تعامل با اعضای انجمن، باید از مشاوره و بحث با تمام اعضا استفاده کند تا تصمیم های خود را بهتر بگیرد.

در نهایت، سخنگوی انجمن صنفی باید همچون یک رهبر قوی عمل کند و از خود برای رسیدن به اهداف انجمن، تلاش بهتری کند. او باید همیشه یادآور باشد که مأموریت او، دفاع از حقوق و علاقه مندی های اعضا و هیات مدیره انجمن است.

گزارش جلسه

گزارش جلسه هیئت مدیره دوره سوم – جلسه شماره دو مورخ ۱۴۰۱۱۲۰۱

با سلام خدمت همکاران گرامی

به استحضار می رساند جلسه حضوری هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای ایمنی و مهندسی حریق استان تهران در سال ۱۴۰۱ در روز دوشنبه مورخ یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار گردید.

کاندید های محترم سمت های مختلف انجمن صنفی

اهم تصمیمات ماخوذه به شرح ذیل جهت اطلاع اعضاء محترم به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱- با عنایت به اراء ماخوذه جناب آقای مهندس شکوری با اکثریت آراء به سمت ریاست انجمن انتخاب گردیدند.

۲- با عنایت به اراء ماخوذه جناب آقای مهندس خلیل آذر با اکثریت آراء به سمت نائب رئیس انجمن انتخاب گردیدند.

۳- با عنایت به اراء ماخوذه جناب آقای مهندس کولیوند با اکثریت آراء به سمت خزینه دار انجمن انتخاب گردیدند.

۴- با عنایت به اراء ماخوذه جناب آقای مهندس آهنگری با اکثریت آراء به سمت دبیر انجمن انتخاب گردیدند.

بهداد رضائی سخنگوی انجمن صنفی این گزارش را منتشر نموده است. امید است با انتصاب شایسته ایشان در این پست شاهد رشد روز افزون انجمن صنفی مهندسی حریق و همچنین رفع موانع موجود در پیش روی شرکت های فعال در این حوزه باشیم.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up