اخذ گواهی نامه کنفرانس بهره وری انرژی ایران توسط جناب آقای دکتر بهداد رضائی

نگارنده:

(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

گواهی نامه کنفرانس بهره وری انرژی ایران

متن خبر

جناب آقای بهداد رضائی ، مدیر عامل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، با شرکت در کنفرانس بهره وری انرژی ایران ، از انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی که در تاریخ ۲۰ تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، موفق به اخذ گواهی نامه کنفرانس شدند.

انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران

به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و فنی مدیران و کارشناسان و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه­های مدیریت مصرف انرژی، انجمن تشکیل گردید و در این راستا با انجام تحقیقات علمی و فرهنگی درسطح ملی و بین­المللی با محققان و متخصصان که به گونه­ای با علوم مرتبط با مقوله انرژی و مدیریت مصرف انرژی سروکار دارند ارتباط برقرار کند و انجمن در چشم­انداز خود با ارائه آموزش­ها و تحقیقات بتواند در بهینه سازی مصرف انرژی وکاهش تلفات انرژی درکشور سهیم بوده و نیروهای انسانی متخصص و کارآزموده که ضمن آشنایی بتوانند فناوریهای جدید بهینه سازی مصرف انرژی در کشور را اجرا و پیاده نمایند، فعالیت می نماید.

عضویت در انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی

  • شرکت در دوره های تخصصی آموزش مدیریت مصرف انرژی و اعطای گواهینامه
  • دریافت بولتن بهسامان و سایر انتشارات
  • ارائه مقاله و شرکت در سمینارها
  • آشنائی با دیگر متخصصین دست اندرکار مبحث انرژی در کارخانجات و صنایع کشور
  • دسترسی به اخبار مدیریت مصرف انرژی توسط انجمن

فعالیت های جاری

  • تشکیل جلسات هیأت مدیره
  • برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی ، تخصصی و آگاهسازی برای اعضای و ذینفعان امور انرژی
  • مطالعه و اجرای پروژه های بهینه سازی مصرف در بخش های مختلف مصرف
  • مکاتبه و برنامه ریزی جهت شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی بین المللی در کشورهای پیشرو در امر مدیریت مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی

گواهی نامه کنفرانس بهره وری انرژی ایران

جناب آقای بهداد رضائی ، مدیر عامل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) ، موفق به اخذ گواهی نامه کنفرانس ، از انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی شدند.

چرا باید آبادگستر تاسیسات ایرانیان را برای دریافت خدمات ایمنی و آتش نشانی خود انتخاب کنید…؟!

  • icon
    مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران

    معماری اعلام حریق 🧯 اطفا حریق 🧯 سیستم‌‌‌‌‌‌‌‌های تهویه و اگزاست فن 🧯 مقاوم‌سازی سازه های فلزی در برابر حریق

  • icon
    عضو انجمن

    انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران

  • icon
    عضو اتحادیه

    اتحادیه صنف لوازم ایمنی، آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

بهره وری انرژی | گواهی نامه کنفرانس | بهره وری انرژی | گواهی نامه کنفرانس

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر اخبار

keyboard_arrow_up