قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

نگارنده:

(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

توضیحات مقاله

تعمیرات نگهداری آتش نشانی

برای دست یابی به پیشگیری ایجاد حریق و در صورت ایجاد آن برای جلوگیری از پیشرفت و ادامه سوختن، اجرای انواع مختلف سیستم اعلام و اطفای حریق در ساختمان های مختلف ضروریست، ولی مهم تر از آن آماده بودن این سیستم ها در زمان حریق و انجام وظایف محوله ی آنها در بزنگاه خطر می باشد.

بنابراین پس از اجرای سیستم اعلام و اطفاء حریق ، نگهداری و تعمیرات سیستم های آتش نشانی آنها، رسیدگی دوره ای به تجهیزات فاسد شدنی و آماده به کار بودن آنها از اهمیت بالای برخوردار می باشد.

نت مخفف کلمه نگهداری و تعمیرات، maintenance است و به مجموعه فعالیت‌ها و اقداماتی که به منظور نگه داشتن تجهیزات، در سطح قابل قبول ازنظر عملیاتی (نگهداری) و یا بازگرداندن تجهیزات معیوب به چرخه استفاده (تعمیرات) و بهره‌برداری گفته می‌شود

نتیجه مورد انتظار از این اقدامات، ایجاد آمادگی، حفظ قابلیت عملیاتی، تداوم و استمرار عملیاتی تجهیزات برای شرایط تعریف شده خواهد بود. به طورکلی اهداف سیستم نت در یک واحد عبارت‌اند از: پاسخگوئی کارا، مؤثر و سریع در هنگام نیاز به فعالیت‌های پیشگیری و اصلاحی، به منظور حفظ آن واحد در یک سطح استاندارد و قابل قبول است.

ابلاغیه سازمان آتش نشانی تهران

برگه های تعهد حفظ، تعمیر و نگهداری می بایست توسط مالکین و مدیران عامل شرکت ها به صورت محضری امضاء شده و تحویل سازمان آتش نشانی شود ولیکن در پاره ای از موارد افرادی غیر از مدیر عامل شرکت مجری اقدام به امضای تعهد کرده و باعث به وجود آمدن مغایریت در مدارک و باالطبع مشکل حقوقی در پرونده می شود

لذا جهت جلوگیری از بروز مورد ذکر شده به تمامی شرکت های مجری آتش نشانی ابلاغ می گردد از مورخ ۹۹/۰۲/۰۱ برگه های تعهد حفظ، تعمیر و نگهداری پرونده و همین طور کلیه اصالت ها الزاماً می بایست توسط مدیران عامل شرکت ها امضاء و محضری شوند

و در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب هرگونه مغایرت امضاها در برگه های اصالت و تعهدها بر عهده شرکت مجری بوده و در صورت مشاهده، ضمن معرفی شرکت به واحد حراست سازمان، برخورد حقوقی با شرکت متخلف صورت می گیرد.

تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق

مشاهدات نشان داده که در موارد بسیاری، سیستم اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ یک ساختمان با هشدار به‌ موقع، مانع از گسترش آتش‌سوزی شده و جان و مال بسیاری از انسان‌ها را حفظ کرده است. اما مواردی نیز وجود داشته که ساختمان‌های مجهز به سیستم اعلام حریق، در آتش سوخته‌اند و هشداری دیده یا شنیده نشده است.

عدم به موقع بودن تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق یا همان بازدید دوره ای سیستم اعلام حریق و درنتیجه معیوب‌ بودن آن و هشدارهای کاذب بسیار باعث می‌شود تا افراد، خود سیستم را خاموش کرده و از آن به‌عنوان یک سیستم ناکارآمد یاد کنند. ت

مامی تجهیزات الکترونیکی سیستم‌های حفاظت، نیاز به تعمیر و نگهداری سیستم ، بازدیدهای دوره‌ای و سرویس دارند و باید همواره از آماده‌به‌کاربودن آنها اطمینان حاصل کرد. از این‌رو، نصب یک سیستم اعلام حریق، شرط لازم جهت پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی می‌باشد. اما شرط کافی نیست.

قرارداد تعمیر و نگهداری سیستم اعلام حریق

قرارداد سیستم اعلام حریق ، یکی از انواع قرارداد پیمانکاری است. در این قرارداد، مسئولیت نصب، سرویس و نگهداری از سیستم به عهده پیمانکار خواهد بود. در مقابل، کارفرما متعهد می‌شود که در ازای انجام کار، مبلغی را به عنوان حق الزحمه به نصاب بپردازد. در این قرارداد کارفرما به طور معمول، مدیر ساختمان است.

مدیر ساختمان با اعضای دیگر ساختمان گفت و گو می‌کند و بعد از توافق و هماهنگی ساکنین، از نصاب می‌خواهد که برای سرویس و بازبینی سیستم حاضر شود. مدیر ساختمان بر اساس وظایفی که به واسطه قرارداد مدیر ساختمان به او سپرده شده است، از جانب سایرین و به نمایندگی از آن‌ها، نمونه قرارداد سرویس و نگهداری سیستم اعلام حریق را امضا می‌کند.

در متن قرارداد اعلام حریق ، به مسائلی مانند میزان حق الزحمه، مدت انجام کار، تعهدات و مسئولیت‌های مرتبط با پروژه نصب سیستم اشاره می‌شود. این موارد موجب می‌شود که طرفین به خوبی از مسئولیت‌های خود آگاه باشند. زیرا بعد از امضای قرارداد، هر دو طرف ملزم هستند که تعهداتشان را انجام دهند.

ابلاغیه سازمان آتش نشانی تهران

با توجه به اضافه شدن دو بند جدید در فرم تعهد حفظ، تعمیر و نگهداری آتش نشانی با موضوع ادامه داشتن این تعهد پس از دو سال تا مادامیکه ساختمان در حال استفاده می باشد

و همچنین توضیحاتی در بند آخر مبنی بر عدم الزام مالک نسبت به عقد قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی قبل از بازدید نهایی و مختار بودن متقاضی جهت تعویض شرکت در هر مرحله از روند اخذ تاییدیه ایمنی، فلذا به تمامی شرکت های مجری ابلاغ می گردد از تاریخ دستورالعمل های ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ به بعد تمامی فرم های تعهد نامه تعمیر و نگهداری سیستم آتش نشانی می بایست با فرمت جدید تهیه شده و مالک را نسبت به تمامی بندهای مندرج در تعهد آگاه سازند.

لازم به ذکر است مسئولیت جوابگویی متقاضیان به واسطه قصور شرکت در این رابطه به عهده شرکت بوده و در صورت نارضایتی از جانب مالکین، مطابق آیین نامه تخلفات با شرکت مربوطه برخورد می گردد.

چک لیست سرویس و نگهداری سیستم اعلام حریق

در این فایل جدولی با ده قسمت تهیه شده که به بررسی مواردی از جمله تجهیزات اعلام حریق ، اطفا حریق ، هشداردهنده ها مانند آژیر و آژیر فلاشر ها ، آسانسور ها ، معماری ساختمان و… پرداخته می‌شود.

در این لیست شما به صورت جلسه و گزارش بازدید تعمیرات و نگهداری آتش نشانی اعلام و اطفا حریق یک ساختمان یا پروژه دسترسی پیدا می‌کنید و در انتها به شما لیستی از نواقص ساختمان یا |روژه شما ارائه می‌گردد.

برای دانلود چک لیست سرویس و نگهداری سیستم اعلام حریق و اطفا حریق به لینک روبهرو مراجعه فرمایید.

علائم خروج
اعلام حریق دتکتورها شستی‌ها ریموت‌‌های سر درب
 آژیرها باتری‌ها دتکتور گاز شهری داخل موتورخانه
******** ******** دتکتور گاز شهری پکیج آشپزخانه
اطفا حریق باز بودن شیر تانکر جعبه‌ آتش ‌نشانی سرخط و ته خط اسپرینکلر و صدای آژیر
 آب تانکر  فلوترها پرتاب مفید بالاترین شیر
Bypass استارت بوستر پمپ ********
علائم هشدار روشنائی اضطراری تابلوی زون‌بندی تابلوی راهنمای پنل کنترل
علائم خروج  تابلوی شمارش طبقات ******** تابلو‌های خروج اضطراری
تخلیه دود پارکینگ
و فن فشار مثبت
 اگزاست فن‌ها فن فشار مثبت  اینترلاک فن‌‌ها با پنل کنترل مرکزی
آسانسور  درب لابی آسانسورها Bloukout حذف لابی طبقات زیرزمین
 استخر پنج عدد جلیقه نجات طناب جداکننده دو راه پله داخل استخر
کلید محافظ جان ترانس کاهنده تابلوی عمیق و نیمه عمیق
هندریل ******** عدم اجرای برق ۲۲۰ V
معماری پوشاندن وید انباری‌ها عدم جایگزینی درب‌‌ها با سکوریت
دسترسی خروج ******** ********
تغییر کاربری‌ها بستن راه دوم افراد معابر خروج
 درب‌‌ دودبند درب‌‌های دودبند آرام بند رگلاژ درب‌ها
 عدم نصب قفل دستگیره‌ها ********
عمومی صاعقه‌گیر ارتینگ دیزل ژنراتور
تابلو‌های A4 ******** کفپوش عایق زیر تابلو‌های برق

تعمیر و نگهداری سیستم اطفا حریق

تعمیرات و نگهداری اطفا حریق یک مبحث مهم در حوزه ایمنی و آتش نشانی محسوب می شود. همچنین ایستائی در تولید می‌تواند هر دلیلی داشته باشد، ازجمله: ایجاد حریق، سوختن برخی تجهیزات و نابودی ابنیه و سالن که متأسفانه تاکنون شاهد تعدادی از این حوادث بوده ایم.

لذا در این گونه موارد، مدیران و صاحبان صنایع، توجه ویژه‌ای به امر پیاده‌سازی سیستم‌های حفاظتی مرتبط با تجهیزات تولید دارند.

یکی از مهمترین این سیستم‌ها، سیستم اطفا حریق است که در سالن‌های تولید صنایع مختلف، به منظورحفظ ماشین آلات در برابر حریق‌های احتمالی مورداستفاده قرار می‌گیرد نکته مهم این است که این سیستم‌ اطفاء شاید مدتها بدون استفاده، تنها در حالت آماده به کار بوده و فقط برای عملکرد در یک روز مبادا باشند که باید به درستی هرچه تما متر عمل کنند.

بنابراین اطمینان از سلامت عملکردی و حفظ شرایط مطلوب آن‌ها تنها با انجام یک پروسه صحیح نگهداری و تعمیرات مؤثر به دست خواهد آمد. چرا که همواره باید دانست که پیشگیری مقدم بر درمان است.

قیمت تعمیرات و نگهداری

قیمت تعمیر و نگهداری آتش نشانی دو ساله در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، بعنوان مشاور آتش نشانی در این برگه ارائه شده است.

این لیست نرخ خدمات تعمیر و نگهداری دو ساله در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده از جمله خدمات تعمیر و نگهداری دو ساله توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق سازمان آتش نشانی تهران ارائه شده است.

صورتجلسه و گزارش بازدید تعمیرات و نگهداری

نام مالک:……….. کد ملی:…………. تلفن همراه و ثابت:…………..

نام تحویل گیرنده:…………… کد ملی:……….. تلفن همراه و ثابت:……………

آدرس پروژه و کد پستی:……………… شماره پرونده آتش نشانی:………………….

پیمانکار: شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا). / شماره و تاریخ قرارداد:…………………. / نام کارشناس بازدید کننده:…………… /

  • نواقص مشاهده نشد و سیستم‌های ایمنی، اعلام و اطفاء حریق بصورت صحیح و سالم و در حال کار تحویل گردید. /
  • سیستم‌های ایمنی، اعلام و اطفاء حریق دارای نواقص به شرح ذیل می‌باشد که مقرر گردید در اسرع وقت توسط مدیر محترم ساختمان اصلاح گردند و گزارش و عکس موارد اصلاح شده جهت درج در پرونده به این شرکت ارسال گردد:
لیست نواقص : ………………………
نظر مدیر دپارتمان حریق : ………………………
امضاء و اثر انگشت

مالک:           تحویل گیرنده:           مدیر ساختمان:

مهر و امضاء نمایندۀ “پیمانکار”

شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا)

اینجانب…………… با کد ملی…………. و شماره تماس ………… در زمان بازدید کارشناس حضور داشته و سیستم آتش نشانی و ایمنی ساختمان را تحویل گرفتم. اینجانب………. با کد ملی……….. از پروژه با مشخصات فوق بازدید نموده و گواهی می‌نمایم سیستم آتش نشانی ساختمان صحیح و سالم و آماده بکار است و تغییری در تجهیزات ایمنی آن ایجاد نشده است.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

ماده ۱) طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ.……………. مابین “……………………. ” به آدرس “…………….

که در این قرارداد “کارفرما” نامیده می‌شود از یک طرف و “آبادگستر تاسیسات ایرانیان“، به شماره ثبت ۴۷۶۱۴۹ و شناسۀ ملی ۱۴۰۰۵۱۰۷۸۵۴ و کد اقتصادی ۴۱۱۴۹۵۵۴۹۱۹۱ به نشانی “ایران – تهران – اشرفی اصفهانی – پیامبر شرقی – خیابان شاهد – کوچه گلستان بیست و شش – پلاک یک – واحد پنج ، کد پستی ۱۴۷۳۶۸۷۷۸۵ – تلفکس ۹۱۰۹۲۰۷۶ – ۹۸۲۱ +” به نمایندگی “بهداد رضائی

( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) با کد ملی ******** که مطابق اساسنامه و آخرین تغییرات روزنامه رسمی مجاز به امضاء کلیه قرارداد‌‌‌ها و تعهدات الزام آور شرکت و اسناد بانکی می‌باشد از طرف دیگر به عنوان “پیمانکار” منعقد گردید و کلیۀ مفاد آن نسبت به طرفین و قائم مقام قانونی آن‌ها لازم الاتباع و لازم الاجراء خواهد بود.

ماده ۲) موضوع قرارداد

عبارتست از بازدید هر سه ماه یکبار از سیستم اعلام و اطفاء حریق پروژه “……………. ” واقع در “…………. با رعایت کلیه موارد فنی و شرایط مقرر در این قرارداد. /

ماده ۳) مدت زمان اجرای موضوع قرارداد

این قرارداد پس از امضاء طرفین “در صورت پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت قرارداد از سوی کارفرما در وجه پیمانکار” نافذ و لازم الاجراء بوده و به مدت “دو سال شمسی” از تاریخ عقد قرارداد، معتبر می‌باشد.

ماده ۴) مبلغ قرارداد

  • مطابق با مفاد و شرح خدمات تعیین شده قرارداد حاضر”……………. ” به حروف “………. ” خالص و بدون کسورات قانونی تعیین و توافق گردید.
  • در صورت درخواست فاکتور فروش و یا قرارداد رسمی، کلیۀ کسورات قانونی متعلقه به قرارداد حاضر از جمله مالیات مستقیم، بیمه، عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده و… صرفاً به عهدۀ “کارفرما” می‌باشد.

ماده ۵) نحوۀ پرداخت

  • ۱۰۰ درصد مبلغ کل قرارداد” بعنوان پیش‌پرداخت به هنگام عقد و مبادله قرارداد از سوی “کارفرما” در وجه “پیمانکار” پرداخت خواهد شد.

ماده ۶) تائیدات و تعهدات “پیمانکار”

  • پیمانکار” متعهد می‌گردد کلیه موارد مربوط به موضوع قرارداد را هر سه ماه یکبار بازدید و کارائی آن‌ها را آزمایش و از سلامت عملکرد آن‌ها اطمینان حاصل نماید.

ماده ۷) تعهدات “کارفرما”

  • کارفرما” متعهد می‌گردد یک نفر را به عنوان نمایندۀ تام‌الاختیار خود جهت همکاری و ایجاد هماهنگی‌های لازم کتباً به “پیمانکار” معرفی نماید.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد اطلاعات لازم را جهت انجام خدمات به صورت مکتوب در اختیار “پیمانکار” قرار دهد.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد نسبت به پرداخت صورت وضعیت‌‌‌‌ها، پیش‌فاکتورها و اجرت نصب “پیمانکار” حداکثر یک هفته پس از ارائه اقدام نماید.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد رفع هرگونه تغییرات و نواقص ارائه شده از سوی “پیمانکار” را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار داده و مطابق نظر “پیمانکار” اجرا و به وی تحویل نماید.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد چنانچه به هر علتی سیستم دچار اشکال گردد، مراتب را کتباً حداکثر ظرف مدت دو روز کاری به “پیمانکار” اطلاع دهد در غیر این صورت مسئولیت حوادث بعدی متوجه “پیمانکار” نمی‌باشد.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد نسبت به درج امضاء و اثر انگشت در فرم بازدید کارشناسان اقدام نماید.
  • کارفرما” متعهد می‌گردد در صورت نیاز به تعویض و یا تعمیر و تنظیم قطعات و تجهیزات و یا شارژ خاموش کننده‌های آتش نشانی هزینۀ مربوطه را مطابق پیش‌فاکتور به “ پیمانکار” پرداخت نماید.

ماده ۸) حل اختلاف

  • کلیه اختلافات پیش ‌آمده ناشی از نحوه اجرای مفاد این قرارداد بنا به درخواست طرفین قرارداد حاضر در کمیته حل اختلاف متشکل از نمایندگان طرفین قرارداد حاضر بررسی می‌گردد؛ ضمناً در صورت عدم امکان تشکیل جلسه حل اختلاف و یا عدم حل اختلاف در جلسه تشکیل یافته، طرفین حق خواهند داشت به مراجع قضایی ذیصلاح مراجعه و شکایت نمایند.
  • دادگاه صالح جهت اقامه کلیه دعاوی احتمالی ناشی از این قرارداد، دادگاه محل انعقاد قرارداد (استان تهران) می‌باشد.

ماده ۹) فسخ قرارداد

در موارد ذیل قرارداد حاضر قابل فسخ است:

  • احراز عدم توانای مالی یا فنی “پیمانکار” برای انجام کار.
  • ورشکستگی “پیمانکار“.
  • هرگاه قوانین و مقررات جدیدی وضع شود که طرفین را ناگریز به فسخ قرارداد نماید.
  • تحقق قوۀ قهریه که ناشی از ارادۀ طرفین نبوده و عملاً قدرت اجرای تعهدات را سلب نماید.
  • در صورت عدم پرداخت صورت وضعیت‌‌‌‌ها، پیش‌فاکتورها و اجرت نصب از سوی “کارفرما” در وجه “پیمانکار” حداکثر ظرف مدت یک هفته از زمان ارائه.
  • در صورت عدم رفع نواقص و مشکلات پروژه حداکثر ظرف مدت دو هفته.

ماده ۱۰) سایر شرایط

نشانی طرفین قرارداد همان است که در مادۀ یک قید گردیده و هرگونه ارسال مراسلات و مکاتبات به آدرس آن معتبر و ابلاغ قانونی می‌باشد. طرفین متعهد گردیدند که هر گونه تغییر در آدرس و نشانی خود را حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز به طرف دیگر اعلام نمایند.

ماده ۱۱) فسخ قرارداد

این قرارداد در ‏۱۱ ماده و ۴ صفحه و دو نسخه تنظیم شده است که پس از امضاء هر دو نسخه آن معتبر و حکم واحد را دارند.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

قرارداد مشاوره آتش نشانی

از مهم ترین ملزومات یک ساختمان برای نشان دادن هویت آن صدور شناسنامه است، اما لازم است که بدانید علاوه بر شناسنامه ساختمان تاییدیه اتش نشانی نیز برای ساختمان ها لازم و ضروری می باشد، دریافت این تاییدیه به معنای رعایت نکات ایمنی و قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی در زمان ساخت و ساز است حال این سوال پیش می آید که برای دریافت این تاییدیه چه کاری باید انجام داد.

منظور از اخذ تاییدیه آتش نشانی رعایت ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی سازمان آتش نشانی است که می بایست کارفرما در زمان ساخت و ساز براساس این دستورالعمل ها عمل کند و ملزم به رعایت نکات لازم پیرو این قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی می باشد.

برای دریافت نمونه قرارداد مشاوره آتش نشانی روی عکس روربه رو کلیک نمایید.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی |

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | هزینه تاییدیه آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

قیمت مشاوره آتش نشانی

قیمت مشاوره آتش نشانی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، بعنوان مشاور آتش نشانی در این برگه ارائه شده است.

این لیست قیمت خدمات در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده از جمله مشاوره آتش نشانی توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران ارائه شده است.

یکی از مهم ترین اهداف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ، بالا بردن آگاهی و دانش مردم جامعه در مورد ایمنی و نصب و اجرای صحیح سیستم های ایمنی در ساختمان ها است، از این رو این سازمان تمام تلاش خود در این زمینه به کار برده است تا با به کار گیری افرادی که در این زمینه از دانش- آگاهی و مهارت کافی برخوردارند به عنوان مشاوره ایمنی اتشنشانی استفاده کند.

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

مهمترین مشتریان ما

مهمترین مشتریان ما که در پروژه‌های آن‌ها به توفیق خدمت نائل آمدیم به شرح ذیل می‌باشند:

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی | قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up