تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

نگارنده:

(1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...)

تاریخ نگارش:

بازبینی:

تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیر سیستم اعلام حریق | تعمیرات سیستم اعلام حریق

توضیحات مقاله

ﺳﺮوﯾﺲ و ﻧﮕﻬﺪاری اعم از اﻧﺠﺎم ﺑﺎزرﺳﯽ, ﺗﺴﺖ, ﺗﻌﻤﯿﺮات, ﺳﺮوﯾﺲ دوره ای و ﻣﻘﻄﻌﯽ ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺣﺼﻮل اﻃﻤﯿﻨﺎن از آﻣﺎده ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﻮدن داﺋﻤﯽ آن.

مشاهدات نشان داده که در موارد بسیاری، سیستم اعلام حریق یک ساختمان با هشدار به‌ موقع، مانع از گسترش آتش‌سوزی شده و جان و مال بسیاری از انسان‌ها را حفظ کرده است. اما مواردی نیز وجود داشته که ساختمان‌های مجهز به سیستم اعلام حریق، در آتش سوخته‌اند و هشداری دیده یا شنیده نشده است.

عدم نگهداری و سرویس به موقع سیستم اعلام حریق و درنتیجه معیوب‌ بودن آن و هشدارهای کاذب بسیار باعث می‌شود تا افراد، خود سیستم را خاموش کرده و از آن به عنوان یک سیستم ناکارآمد یاد کنند.

تمامی تجهیزات الکترونیکی سیستم‌های حفاظت، ازجمله سیستم اعلام حریق، نیاز به تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق، بازدیدهای دوره‌ای و سرویس دارند و باید همواره از آماده‌به‌کاربودن آنها اطمینان حاصل کرد. از این‌رو، نصب یک سیستم اعلام حریق، شرط لازم جهت پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی می‌باشد. اما شرط کافی نیست.

ابلاغیه سازمان آتش نشانی تهران

با توجه به اضافه شدن دو بند جدید در فرم تعهد حفظ، تعمیر و نگهداری آتش نشانی با موضوع ادامه داشتن این تعهد پس از دو سال تا مادامیکه ساختمان در حال استفاده می باشد.

همچنین توضیحاتی در بند آخر مبنی بر عدم الزام مالک نسبت به عقد قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی قبل از بازدید نهایی و مختار بودن متقاضی جهت تعویض شرکت در هر مرحله از روند اخذ تاییدیه ایمنی، فلذا به تمامی شرکت های مجری ابلاغ می گردد از تاریخ دستورالعمل های ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ به بعد تمامی فرم های تعهد نامه تعمیر و نگهداری سیستم آتش نشانی می بایست با فرمت جدید تهیه شده و مالک را نسبت به تمامی بندهای مندرج در تعهد آگاه سازند.

لازم به ذکر است مسئولیت جوابگویی متقاضیان به واسطه قصور شرکت در این رابطه به عهده شرکت بوده و در صورت نارضایتی از جانب مالکین، مطابق آیین نامه تخلفات با شرکت مربوطه برخورد می گردد.

نصب، همراه با نگهداری (بازدیدهای دوره‌ای) و تعمیرات بازدارنده (تعویض باتری و آشکارسازهای معیوب) شرط لازم و کافی جهت برخورداری از یک سیستم کارآمد و توانا در تشخیص به‌موقع وجود آتش می‌باشد.

تجهیزات اعلام حریق ازجمله حساس ­ترین دستگاه ­های اندازه­گیری و عملیاتی می­باشند و برای عملکرد صحیح، نیاز به نگهداری و سرویس دارند. در سیستم ­های آدرس‌پذیر و هوشمند، نوع ساختمان داخلی تجهیزات، کمک به امر نگهداری می­نماید.

در این نوع سیستم‌ها، آلارم­های مربوط به کثیفی دتکتورها (به تفکیک)، عدم عملکرد شستی، آژیر و مدول­های واسطه به‌موقع انجام می­پذیرد و در روند پیگیری عدم عملکرد صحیح دتکتورها، همکاری دو جانبه­دتکتور و پانل باعث پایش دائمی (monitoring) وضعیت هر دتکتور شده و در هر لحظه، تمامی حالات، قابل‌مشاهده و ثبت می­باشد.

اما در سیستم­های متعارف (Conventional) صرفاً وضعیت هر زون (خارج‌شدن یک دتکتور از مدار، پارگی خط ارتباطی و اتصال کوتاه خط) قابل رویت می‌باشد و کثیفی دتکتور یا عدم عملکرد صحیح آن فقط با تست‌های دوره­ای یا آلارم­های ارسال‌شده بر روی پانل معلوم می‌گردد.

راﻫﻨﻤﺎی تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ﺑﺮ اﺳﺎس اﺳﺘﺎﻧﺪارد ۵۸۳۹ BS

  • ﻣﻮاردی ﮐﻪ در ﺑﺎزدﯾﺪ ﻫﻔﺘﮕﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺘﺮل ﺷﻮﻧﺪ:

ﺻﺤﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﮐﻠﯿﻪ ﭼﺮاغ ﻫﺎی ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﺑﺎزر و ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﮐﻨﺘﺮل ﭘﻨﻞ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﮔﯿﺮد.

ﺳﯿﺴﺘﻢ را در ﺣﺎﻟﺖ ﺗﺴﺖ ﻗﺮار داده ، ﺷﺴﺘﯽ ﻫﺎی اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ را ﺗﺴﺖ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ و از ﺻﺤﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد آژﯾﺮ ﻫﺎ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ.

ﻧﺤﻮه ﺗﺴﺖ ﺷﺴﺘﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ در ﻃﻮل ﯾﮏ دوره ﮐﺎﻣﻞ زﻣﺎﻧﯽ ﺗﺴﺖ ﺳﯿﺴﺘﻢ ، ﻫﺮ ﯾﮏ از ﺷﺴﺘﯽ ﻫﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮑﺒﺎر ﺗﺴﺖ ﺷﻮﻧﺪ.

ﮐﻠﯿﻪ ادوات ﺳﯿﺴﺘﻢ اﻋﻼم ﺣﺮﯾﻖ را ﺑﺎزدﯾﺪ ﻇﺎﻫﺮی ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ و ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻮﯾﺪ ﻫﯿﭻ ﮐﺪام از ﻣﺤﻞ ﺧﻮد ﺑﺎز ﯾﺎ ﺟﺪا ﻧﺸﺪه اﻧﺪ. ﺗﻨﯿﺠﻪ ﺑﺎزدﯾﺪ را در دﻓﺘﺮﭼﻪ ﻧﮕﻬﺪاری ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺛﺒﺖ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

  • ﻣﻮاردی ﮐﻪ در ﺑﺎزدﯾﺪ ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﯾﺎ ۳ ﻣﺎﻫﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺘﺮل ﺷﻮﻧﺪ:

اﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺗﺴﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ آﻣﻮزش دﯾﺪه اﻧﺠﺎم ﺷﻮد ﺑﻪ ﻃﻮرﯾﮑﻪ در ﻃﻮل ﭘﺮوﺳﻪ ﺗﺴﺖ و ﭘﺲ از آن ﺳﯿﺴﺘﻢ در ﺣﺎﻟﺖ آﻣﺎده ﺑﻪ ﮐﺎر ﺑﻮده و ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻋﺎدی آن ﻣﺨﺘﻞ ﻧﺸﻮد.

اﯾﻦ ﺗﺴﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮارد ﻣﺘﻌﺪد از ﻗﺒﯿﻞ ﺗﺴﺖ دﺗﮑﺘﻮر ﻫﺎ ، ﺷﺴﺘﯽ ﻫﺎ ، آژﯾﺮ ﻫﺎ ، اﯾﻨﺘﺮ ﻓﯿﺲ ﻫﺎ ، ﻣﺮاﮐﺰ ﺗﮑﺮار ﮐﻨﻨﺪه ، ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺪار ﺷﺎرژر دﺳﺘﮕﺎه ، ﺻﺤﺖ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺎﺗﺮی ﻫﺎی ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ، ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻫﺎی ﻧﺮم اﻓﺰاری ﮐﻨﺘﺮل ﭘﻨﻞ ، ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎزی ﺣﺎﻟﺖ ﺣﺮﯾﻖ واﻗﻌﯽ و ﻋﻤﮑﻠﺮد ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ، ﺗﺴﺖ ﺻﺤﺖ ﻓﺮﻣﺎن دﻫﯽ ﺑﻪ ﺗﺠﻬﯿﺰات ﺟﺎﻧﺒﯽ ﻣﺘﺼﻞ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

  • ﻣﻮاردی ﮐﻪ در ﺑﺎزدﯾﺪ ﺳﺎﻻﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺘﺮل ﺷﻮﻧﺪ:

اﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺗﺴﺖ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮ ﺗﺴﺖ ﻫﺎی ﻓﻮق اﻟﺬﮐﺮ ﺑﻮده و ﻋﻼو ه ﺑﺮ آن ﮐﻠﯿﻪ دﺗﮑﺘﻮر ﺷﺴﺘﯽ ﻫﺎ و ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎت ﻣﺘﺼﻞ ﺑﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ اعلام حریق ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺴﺖ ﺷﻮﻧﺪ.

  • ﻣﻮاردی ﮐﻪ در ﺑﺎزدﯾﺪ ۲ و ۳ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺘﺮل ﺷﻮﻧﺪ:

ﻣﺤﻔﻈﻪ دﺗﮑﺘﻮر ﻫﺎی دوده ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻈﺎﻓﺖ و ﻏﺒﺎر روﺑﯽ ﺷﺪه و ﺻﺤﺖ ﻋﻤﮑﻠﺮد آﻧﻬﺎ ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮارﮔﯿﺮد. در ﺻﻮرت ﺑﺮوز آﻻرم ﮐﺎذب ﺑﺮ روی دﺗﮑﺘﻮر و ﻋﺪم اﻣﮑﺎن رﻓﻊ آن دﺗﮑﺘﻮر ﻣﻌﯿﻮب ﺗﻌﻮﯾﺾ ﮔﺮدد.

  • ﻣﻮاردی ﮐﻪ در ﺑﺎزدﯾﺪ ۴ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﻨﺘﺮل ﺷﻮﻧﺪ:

ﺑﺎﺗﺮی ﻫﺎی ﭘﺸﺘﯿﺒﺎن ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻌﻮﯾﺾ ﮔﺮدﻧﺪ. در ﺻﻮرﺗﯿﮑﻪ دﻣﺎی ﻣﺤﻞ ﻧﺼﺐ ﭘﻨﻞ و ﻗﺮار ﮔﯿﺮی ﺑﺎﺗﺮی ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ از ۲۵درﺟﻪ ﺳﺎﻧﺘﯿﮕﺮاد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﮔﺮدد ﺑﺎﺗﺮی ﻫﺎ زودﺗﺮ از ﻣﻮﻋﺪ ﻣﻘﺮر ﺗﻌﻮﯾﺾ ﮔﺮدﻧﺪ.

ﺻﺪور ﮔﻮاﻫﯽ ﺗﺴﺖ و ﺑﺎزرﺳﯽ تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

ﭘﺲ از ﻧﺼﺐ اوﻟﯿﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮔﻮاﻫﯽ ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی و ﺗﺴﺖ اوﻟﯿﻪ ﮐﺎرﮐﺮد ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی و ﺗﺴﺖ دﺳﺘﮕﺎه ﺻﺎدر و اﺧﺘﯿﺎر ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ ﻗﺮار ﺑﮕﯿﺮد.

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ دﻓﺘﺮﭼﻪ ﻫﺎی ﻧﮕﻬﺪاری و راﻫﻨﻤﺎی ﺗﺴﺖ ﻫﺎی دوره ای ﺑﺎﯾﺪ در ﻣﺤﻞ ﻧﺼﺐ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﺮار ﺑﮕﯿﺮد و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﻧﮕﻬﺪاری و ﺗﺴﺖ دوره ای از ﺳﯿﺴﺘﻢ در زﻣﺎن ﻫﺎی ﻣﻘﺮر ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﮑﻤﯿﻞ آﻧﻬﺎ اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

چک لیست تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

تعداد دفعات چک کردن سیستم های اعلام حریق بر اساس ارزیابی ریسک است و بسته به میزان خطر آتش سوزی منطقه و نوع سیستم شما دارد.

به طور کلی دو الی سه بار در سال چک کردن سیستم نیاز است ولی همانطور که گفتیم این موارد با توجه به آدرس پذیر یا متعارف بودن سیستم یا مواردی مثل دستی و اتوماتیک بودن و نوع سیستم اعلام حریقی که نصب شده است نیز در روش نگهداری از سیستم اعلام حریق تاثیرگذار است ولی در هر صورت این تاخیر این بازدید به هیچ عنوان نباید از شش ماه بیشتر تجاوز کند.

در چک لیست تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ما به بررسی اینکه در بازرسی های تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق به طور کلی چه چیزهایی بررسی و اصلاح می‌شود پرداخته شده است.

چک لیست تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ATA 02191092076 (1)
چک لیست تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ATA 02191092076 (2)
چک لیست تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ATA 02191092076 (3)

قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی

برای دست یابی به پیشگیری ایجاد حریق و در صورت ایجاد آن برای جلوگیری از پیشرفت و ادامه سوختن، اجرای انواع مختلف سیستم اعلام و اطفای حریق در ساختمان های مختلف ضروریست، ولی مهم تر از آن آماده بودن این سیستم ها در زمان حریق و انجام وظایف محوله ی آنها در بزنگاه خطر می باشد.

بنابراین پس از اجرای صحیح این سیستم ها نگهداری و تعمیرات دوره ای آنها، رسیدگی دوره ای به تجهیزات فاسد شدنی و آماده به کار بودن آنها از اهمیت بالای برخوردار می باشد.

همچنین شما می‌توانید از قیمت و قرارداد تعمیر و نگهداری آتش نشانی آگاه شوید.

قیمت تعمیر و نگهداری آتش نشانی

قیمت تعمیر و نگهداری آتش نشانی دو ساله توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان بعنوان مشاور آتش نشانی و ارائه دهنده خدمات مشاور ، طراحی و نظارت و اجرای سیستم ایمنی و آتش نشانی در لینک روبرو منتشر شده است.

لیست قیمت خدمات تعمیر و نگهداری دو ساله در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده ، توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران ارائه شده است.

شایان ذکر است جهت دانلود سایر لیست قیمت خدمات از قسمت دانلودها » لیست قیمت اقدام نمائید.

تعمیرات و نگهداری سیستم اطفا حریق

علاوه بر تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق ، تعمیرات و نگهداری سیستم اطفاحریق نیز از اهمیت بالای برخوردار می‌باشد.

تعمیرات و نگهداری سیستم اطفا حریق یک مبحث مهم در حوزه ایمنی و آتش نشانی محسوب می شود.

سیستم اطفا حریق در سالن‌ های تولید صنایع مختلف، به منظورحفظ ماشین آلات در برابر حریق‌ های احتمالی مورد استفاده قرار می‌گیرد نکته مهم این است که این سیستم‌ اطفاء شاید مدتها بدون استفاده، تنها در حالت آماده به کار بوده و فقط برای عملکرد در یک روز مبادا باشند که باید به درستی هرچه تمام تر عمل کنند.

بنابراین اطمینان از سلامت عملکردی و حفظ شرایط مطلوب آن‌ ها تنها با انجام یک پروسه صحیح نگهداری و تعمیرات مؤثر به دست خواهد آمد. چرا که همواره باید دانست که پیشگیری مقدم بر درمان است.

از این رو شما میتوانید برای آشنایی با تعمیرات نگهداری سیستم اطفا حریق ، اهمیت این سیستم و آشنایی با سیستم نت بر روی تصویر روبه رو کلیک نماید.

قرارداد مشاوره آتش نشانی

از مهم ترین ملزومات یک ساختمان برای نشان دادن هویت آن صدور شناسنامه است، اما لازم است که بدانید علاوه بر شناسنامه ساختمان تاییدیه اتش نشانی نیز برای ساختمان ها لازم و ضروری می باشد، دریافت این تاییدیه به معنای رعایت نکات ایمنی و قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی در زمان ساخت و ساز است حال این سوال پیش می آید که برای دریافت این تاییدیه چه کاری باید انجام داد.

منظور از اخذ تاییدیه آتش نشانی رعایت ضوابط و دستورالعمل های صادره از سوی سازمان آتش نشانی است که می بایست کارفرما در زمان ساخت و ساز براساس این دستورالعمل ها عمل کند و ملزم به رعایت نکات لازم پیرو این قوانین و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی می باشد.

برای دریافت نمونه قرارداد مشاوره آتش نشانی روی عکس روربه رو کلیک نمایید.

قیمت مشاوره آتش نشانی

قیمت مشاوره آتش نشانی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان تهران توسط شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ، بعنوان مشاور آتش نشانی در این برگه ارائه شده است.

این لیست قیمت خدمات در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از بررسی و برآورد هزینه خدمات ارائه شده از جمله مشاوره آتش نشانی توسط انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران ارائه شده است.

یکی از مهم ترین اهداف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ، بالا بردن آگاهی و دانش مردم جامعه در مورد ایمنی و نصب و اجرای صحیح سیستم های ایمنی در ساختمان ها است، از این رو این سازمان تمام تلاش خود در این زمینه به کار برده است تا با به کار گیری افرادی که در این زمینه از دانش- آگاهی و مهارت کافی برخوردارند به عنوان مشاوره ایمنی اتشنشانی استفاده کند.

مدرک NFPA 72

مدرک NFPA 72 ، دستورالعمل سیستم‌های اعلام و هشدار حریق ، برای راه اندازی دستگاه ها برای مقابله با آتش ، سیستم های حفاظت از حریق ، سیستم های هشدار تاسیسات آتش نشانی ، سیستم های ارتباطی اورژانس ، نظارت بر ایستگاه آتش نشانی تولید شده که با تجمیع استانداردهای قبلی در این حوزه ها تهیه و جایگزین تمام نسخه های قبلی شده است.

جناب آقای بهداد رضائی ، مدیر عامل شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( دارنده مدرک NFPA 13 و مدرک NFPA 72 از کشور امریکا بعنوان مشاور آتش نشانی ، متخصص محصولات آتش نشانی از جمله اعلام حریق بالاخص اعلام حریق آدرس پذیر ، اطفا حریق ، درب ضد حریق ، نصب درب ضد حریق ، کپسول آتش نشانی ، جعبه آتش نشانی ، بوستر پمپ آتش نشانی ، اسپرینکلر و شارژ کپسول آتش نشانی ) ،

موفق به اخذ مدرک NFPA 72 ، معتبرترین مدرک بین المللی آتش نشانی در جهان با شرکت در آزمون سال ۲۰۲۱ شدند.

تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

درباره ما

شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال ۱۳۹۴ با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است. مشاوره آتش نشانی ، طراحی، نظارت و اجرای سیستم اعلام حریق و اطفا حریق ، تاسیسات حرارتی و برودتی از جمله فعالیت‌های مهم این شرکت بوده است.

تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق | تعمیرات و نگهداری سیستم اعلام حریق

توجه: کارشناسان و مشاورین شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان ( مشاور، طراح، ناظر و مجری مورد تایید سازمان آتش نشانی ) با شماره تماس ☎️ ۹۱۰۹۲۰۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ یا ۱۲۵ و یا شماره 📱 ۰۹۳۹۹۶۰۳۸۰۰ همواره آماده ارائه مشاوره رایگان 🥇 و پاسخگوئی به سوالات شما همراهان گرامی می‌باشند.

شایان ذکر است شما می‌توانید با ارائه نظرات سازنده خود در بخش نظرات و یا از طریق ارسال به آدرس پست الکترونیکی info@atapars.com ما را در جهت ارتقاء سطح علمی مطالب منتشر شده یاری فرمائید. استفاده از این مطلب با ذکر نام شرکت فنی و مهندسی آبادگستر تاسیسات ایرانیان و یا آدرس سایت www.atapars.com بلامانع می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سایر مطالب پیشنهادی

keyboard_arrow_up